سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی روشهای نوین تعمیر و بازسازی خطوط لوله نفت و گاز با ا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی روشهای نوین تعمیر و بازسازی خطوط لوله نفت و گاز با استفاده از کامپوزیتهای پلیمری تقویت شده با الیاف (FRP Composites) تحت word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روشهای نوین تعمیر و بازسازی خطوط لوله نفت و گاز با استفاده از کامپوزیتهای پلیمری تقویت شده با الیاف (FRP Composites) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شــدهر استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روشهای نوین تعمیر و بازسازی خطوط لوله نفت و گاز با استفاده از کامپوزیتهای پلیمری تقویت شده با الیاف (FRP Composites) تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روشهای نوین تعمیر و بازسازی خطوط لوله نفت و گاز با استفاده از کامپوزیتهای پلیمری تقویت شده با الیاف (FRP Composites) تحت word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: اولین کنفرانس لوله و صنایع وابسته

تعداد صفحات: 11

چکیده:

لوله های زیر زمینی در سراسر جهان برای انتقال نفت، گاز، آب، فاضلاب و حفاظت از کابلهای مخابراتی و خطوط انتقال نیرو استفاده می شوند . این خطوط لوله که عمدتاَ به صورت مدفون در خاک یا آب استفاده می شوند، همواره با مشکلات متعددی از نظر حفظ و نگهـداری روبـرو بـوده ، و بـه همین علت بازسازی و تعمیر خطوط لوله از نظر اقتصادی و فنی همواره مورد نظر بوده است . روشهای سنتی تعمیر و بازسازی لوله ها شامل حفاری و تعویض بخش آسیب دیده و یا اتصال روکش فولادی روی لوله می شود . نیاز به روشهایی سریعتر، مطمئن تر و با هزینه های کمترباعث شد کـه بــه دنبــال نتــایج مثبــت بــه دســت آمــده از کــاربرد کامپوزیتهــای پلیمــری تقویــت شــده بــا الیــاف (FRP) ، در کاربردهــای عمرانــی توجــه ویژه ای ب ه استفاده از این مواد برای انجام تعمیرات خطوط لوله معطوف شود . کامپوزیتهای پلیمری پیشرفته دارای وزن پائین، استحکام ویژه بـالا و مقاومت زیاد در برابر تخریب و خوردگی بوده و بدین ترتیب دوام بالایی را در لوله تعمیر شده ایجاد می کنند . امکان نصب سـریع، عـدم نیـاز بـه حفاری ( در بعضی روشها ) و خارج کردن لوله و هم چنین امکان تعمیر لوله در حال سرویس دهی ( بدون قطع جریان سیال ) ، از دیگـر مزایـای حـائز اهمیت این روش است . در این مقاله نحوه استفاده از تکنولوژی کامپوزیتهای پلیمری تقویت شده با الیاف جهت تعمیر، بازسازی و تقویت خطـوط لوله آسیب دیده مورد بررسی قرار گرفته است . انواع سیستمهای موجود در این زمینه مانند ورقه های پیش آغشته و لایه چینی تر، ارائه گردیده و در ادامه فرایندهای بدون نیاز به حفاری بر پایه رو ش قالبگیری انتقالی رزین (RTM) معرفی شده اند . مطالعـ ات نشـان مـی دهـد کـه بـا توسـعه و پیشرفت فن آوری FRP در سالهای اخیر، امکان استفاده اقتصادی از آن برای انواع خطوط لوله آسیب دیده فراهم گردیده است، به گونـه ای کـه نتایج و محاسبات انجام گرفته حاکی از عملکرد با دوام لوله تعمیر شده با این روش، تحت شرایط کارکردی واقعی است .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله ارائه الگوریتم های فراابتکاری برای حل یک مدل کنترل موجودی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه الگوریتم های فراابتکاری برای حل یک مدل کنترل موجودی دو سطحی تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگوریتم های فراابتکاری برای حل یک مدل کنترل موجودی دو سطحی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگوریتم های فراابتکاری برای حل یک مدل کنترل موجودی دو سطحی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگوریتم های فراابتکاری برای حل یک مدل کنترل موجودی دو سطحی تحت word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

تعداد صفحات: 10

چکیده:

در این مقاله یک مدل کنترل موجودی دو سطحی که سیاست مرور دائم برای هر قطعه استفاده می کند بررسی و با در نظر گرفتن فرض گسسته بودن سفارشات و محدودیت فضای انبار این مدل توسعه داده شد که کاربرد آن افزایش یابد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه استعدادیابی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه استعدادیابی ورزشی در مدارس تحت word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه استعدادیابی ورزشی در مدارس تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه استعدادیابی ورزشی در مدارس تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه استعدادیابی ورزشی در مدارس تحت word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: دومین همایش ملی استعدادیابی ورزشی

تعداد صفحات: 1

چکیده:

استعداد در فرهنگ های لغت به معنای توانایی ویژه و طبیعی و ظرفیت دستیابی به موفقیت، تعریف شده است.بحث بر روی شناخت استعداد و مسائل مرتبط، آزمون های استعدادیاب ی، تدوین چشم انداز فراروی کودکان،نوجوانان و جوانان، ترسیم خط سیر از استعداد به چشم انداز، آسیب شناسی و نکات پیرامون آن از مهمترین و اساسی ترین مباحث استعدادیابی و استعدادپروری می باشد که در راستای آن سیستم مدیریتی که از سال1981 میلادی تحت عنوان سیستم مدیریت استعدادها شکل گرفت و با نام اختصاری TMS خوانده شد. در فعالیت های تربیت بدنی و ورزشی، شناسایی استعداد مفهوم جدیدی نیست. با این حال به این موضوع توجهعلمی و جامع کمتری شده است. در اواخر سال 1960 و اوایل 1970 در اکثر کشورهای اروپای شرقی، روش های ویژه ای برای شناسایی ورزشکارانی که دارای توانایی های بالقوه بالایی بودند، کشف شد. دانشمندان درپی آن بودند که مربیان را در انتخاب ورزشکاران مستعد برای یک رشته ورزشی خاص، نسبت به توانایی های لازم برای آن رشته آگاه سازند. نتایج حاصله در این مورد، غیرقابل تصور و حیرت انگیز بود. بیشتر افرادی که در بازی های المپیک 1972 مدال گرفته بودند، نتیجه فرآیند شناسایی استعدادها بود. در این مقاله آنچه که بهعنوان فراروی، رویکرد و استراتژی عملیاتی می تواند برای ایجاد چشم انداز در دوره های زمانی مختلف مطرح باشد، مدنظر است و این که در واقع سازمان های مرتبط با موضوع چگونه و با چه الویت و نگرشی به این امرخطیر در جهت بهینه سازی نیروهای ورزشی، توجه نموده اند. در این ارتباط ایجاد تعامل و همسوسازی نهادها و سازمان هایی از جمله آموزش و پرورش که نقشی حیاتی در این موضوع ایفا می کند، از درجه اهمیت بسزایی برخوردار است. این که آموزش و پرورش در ادبیات سند تحول بنیادین، چه تاکیداتی نسبت به امر تربیت بدنی و ورزش و ایجاد بسترهای مناسب در استعدادیابی دارد، از جمله مباحثی است که بایستی مورد بررسی قرار گیرد. امید است که با توجه به طرح این مباحث، بتوان نقش تربیت بدنی و ورزش را در آموزشگاه ها هر چه بیشتر پررنگ و عمیق نمود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسول

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق تحت word :

مقاله تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در شهریور 1389 در مجله غدد درون ریز و متابولیسم ایران از صفحه 260 تا 267 منتشر شده است.
نام: تاثیر تمرین در آب بر سطح سرمی آدیپونکتین و مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تمرین در آب
مقاله آدیپونکتین
مقاله مقاومت به انسولین
مقاله زنان یائسه چاق

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: یائسگی با تغییرات هورمونی و کاهش حساسیت به انسولین همراه است. افزایش توده چربی که با افزایش سن در زنان یائسه دنبال می شود موجب کاهش آدیپونکتین سرم و افزایش مقاومت به انسولین می شود. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر تمرین در آب بر تغییرات آدیپونکتین و مقاومت به انسولین سرم در زنان یائسه چاق بود.
مواد و روش ها: 20 زن یائسه چاق 55 ـ 50 ساله در شهرستان ارومیه با نمایه توده بدن بالای 30 کیلوگرم در مترمربع به روش غیراحتمالی و آماده در دسترس انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه تجربی و شاهد تقسیم شدند. گروه تجربی به مدت 12 هفته تمرین های منتخب هوازی و مقاومتی را در آب با شدت 65 تا 75 درصد ضربان قلب بیشینه و به مدت 45 دقیقه در هر جلسه تمرین انجام دادند. گروه شاهد در طول دوره پژوهش هیچ فعالیت بدنی نداشتند. نمونه های خون قبل و بعد از تمرین برای هر دو گروه در حالت ناشتا به دست آمد. مقادیر آدیپونکتین و انسولین سرم توسط روش الایزا و گلوکز توسط روش کالریمتری آنزیمی اندازه گیری شد. برای محاسبه شاخص مقاومت به انسولین نیز از روش HOMA-IR استفاده شد.
یافته ها: یافته های تحلیل آماری نشان داد که اجرای پروتکل ورزشی میزان آدیپونکتین سرم را به شکل معنی داری در گروه تجربی افزایش داد .(p<0.05) با این حال، بین یافته های پس و پیش آزمون این مقادیر در گروه شاهد تفاوت معنی داری دیده نشد. هم چنین، غلظت سرمی گلوکز، انسولین سرم و مقاومت به انسولین نیز به دنبال انجام ورزش منتخب در آب تنها در گروه تجربی به شکل معنی داری کاهش یافت (p<0.05).
نتیجه گیری: بر اساس یافته های پژوهش حاضر تمرین هوازی و مقاومتی فزاینده که در آب اجرا می شود با درگیری گروه های عضلانی بزرگتر و افزایش فشار دینامیکی بر استخوان ها و عضلات موجب افزایش مصرف انرژی، افزایش آدیپونکتین سرم و کاهش مقاومت به انسولین در زنان یائسه چاق می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله بررسی کاربرد علفکش ایمازتاپیر بر کنترل علفهای هرز، عملکرد

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی کاربرد علفکش ایمازتاپیر بر کنترل علفهای هرز، عملکرد و اجزای عملکرد ماش، درشرایط محیطی شوشتر تحت word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کاربرد علفکش ایمازتاپیر بر کنترل علفهای هرز، عملکرد و اجزای عملکرد ماش، درشرایط محیطی شوشتر تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کاربرد علفکش ایمازتاپیر بر کنترل علفهای هرز، عملکرد و اجزای عملکرد ماش، درشرایط محیطی شوشتر تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کاربرد علفکش ایمازتاپیر بر کنترل علفهای هرز، عملکرد و اجزای عملکرد ماش، درشرایط محیطی شوشتر تحت word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: پنجمین همایش ملی حبوبات
تعداد صفحات: 4
چکیده:
به منظور بررسی تأثیر علفکش ایمازتاپیر بهصورت پیش از رویش و پس از رویش بر کنترل علفهایهرز، عملکرد و اجزاء عملکرد دانه ماش ارقام پاکستانی و پرتو، آزمایشی در سال زراعی 88-89در شرایط محیطی شهرستان شوشتر انجام شد. این -آزمایش به صورت کرتهای یکبار خرد شده در قالب طرح بلوکهای کامل تصادفی و در 5 تکرار اجرا گردید. تیمارهای آزمایش شامل دو رقم ماش )پاکستانی و پرتو( به عنوان عامل اصلی و 4 تیمار شاهد کنترلکامل و بدون کنترل علفهرز، ایمازتاپیرپیش از رویش و ایمازتاپیر پس از رویش به عنوان عامل فرعی در نظر گرفته شد. علفهایهرز مورد بررسی در مزرعه شاملاویارسلام ارغوانی و تاجخروس وحشی بود. کمترین وزن خشک بوته اویارسلام ارغوانی در رقم پاکستانی تحت تأثیر تیمارهای علفکش ایمازتاپیرپیش از رویش و ایمازتاپیر پس از رویش ) 5 و 5 گرم در مترمربع( دیده شد. کمترین وزن خشک بوته تاج-خروس در رقم پرتو تحت تأثیر تیمار علفکش ایمازتاپیر پس از رویش ) 1 گرم در مترمربع( دیده شد. نتایج نشان داد که بیشترین عملکرد دانه در رقم پاکستانی تحت تأثیر تیمارهای علفکش ایمازتاپیر پس از رویش و ایمازتاپیرپیش از رویشبهترتیب26/1و25/2گرم در تکبوته( بدست آمد. افزایش عملکرد در این تیمارها ناشی از افزایش تعداد غلاف در بوته و افزایش وزن هزار دانه بود.در این پژوهش استفاده از علفکش ایمازتاپیر پیشرویشی و پسرویشی در رقم پاکستانی جهت کنترل علفهایهرز و افزایش عملکرد توصیه میشود

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
   1   2   3   4   5   >>   >