سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولاری تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولاری تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولاری تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولاری تحت word :

مقاله نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولاری تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در فروردین 1389 در علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران) از صفحه 52 تا 59 منتشر شده است.
نام: نتایج درمان شکستگی تنه هومروس به روش میله گذاری اینترمدولاری
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شکستگی تنه هومروس
مقاله روش میله گذاری اینترمدولاری
مقاله جوش خوردگی استخوان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: بیشتر شکستگی های حاد تنه استخوان بازو می تواند با روش های محافظه کارانه به شکل موفقی درمان شود. درمان های جراحی در شکستگی های خاص پیشنهاد می شود. میله گذاری اینترمدولاری در درمان شکستگی های تنه استخوان بازو در مواردی مانند صدمات متعدد بدنی توصیه می شود. هدف این مطالعه ارزیابی نتیجه درمانی و عوارض میله گذاری اینترامدولاری در درمان شکستگی های تنه استخوان بازو بود.
روش کار: در یک مطالعه توصیفی، تمامی بیماران با بلوغ استخوانی بستری شده در مراکز دانشگاهی در فاصله سالهای 82 تا 86 نیازمند به عمل جراحی در این مطالعه وارد شدند. 27 شکستگی تنه استخوان بازو (17 مرد و 10 زن) تحت درمان با میله گذاری اینترمدولاری قرار گرفتند. ارزیابی نتایج بالینی عبارت بودند از بهبود شکستگی، بهبود وضعیت عصب رادیال و ناراحتی بازو و شانه. بررسی رادیوگرافیک شامل هم ترازی شکستگی، تاخیر جوش خوردگی یا عدم جوش خوردگی. پس از جمع آوری، این اطلاعات در نرم افزار آماری SPSS وارد و با کمک تست های توصیفی مورد تجریه و تحلیل آماری قرار گرفت.
یافته ها: بیماران با میانگین سنی 375 سال در این مطالعه وارد شدند. جوش خوردگی استخوان در %963 بیماران بدست آمد و عملکرد در %889 عالی یا خوب بود. موردی هم از عفونت، هم راستا نبودن، از دست دادن فیکساسیون و شکستگی وسیله در این بیماران وجود نداشت.
نتیجه گیری: ما این روش جراحی را به عنوان آلترناتیو مناسب برای روش بسته درمانی شکستگی تنه استخوان بازو توصیه می کنیم هر چند نیاز به بررسی آینده نگر و ترجیحا مقایسه ای بیشتری دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :