سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تخلیص آنزیم سلولاز از باکتری Bacillus subtilis DR8806 با ا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تخلیص آنزیم سلولاز از باکتری Bacillus subtilis DR8806 با استفاده از کروماتوگرافی ژل فیلتراسیون و تعویض یونی تحت word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخلیص آنزیم سلولاز از باکتری Bacillus subtilis DR8806 با استفاده از کروماتوگرافی ژل فیلتراسیون و تعویض یونی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخلیص آنزیم سلولاز از باکتری Bacillus subtilis DR8806 با استفاده از کروماتوگرافی ژل فیلتراسیون و تعویض یونی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخلیص آنزیم سلولاز از باکتری Bacillus subtilis DR8806 با استفاده از کروماتوگرافی ژل فیلتراسیون و تعویض یونی تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سومین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوریهای نوین
تعداد صفحات: 7
چکیده:
سلولز پلی ساکاریدی است که به عنوان بهترین منبع ذخیره کربوهیدرات در تولید انرژی به شمار می‌رود. سلولازهای باکتریایی نقش مهمی در هیدرولیز سلولز بازی نموده و به عنوان یک گروه کثیری از آنزیم‌های صنعتی کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف از قبیل صنایع شوینده، صنایع کاغذ سازی و خوراک ایمان دارد. در این مطالعه به جداسازی و تشخیص آنزیم سلولاز از باکتری باسیلوس – سابتیلیسDR8806 موجود در فلور میکربی چشمه آب گرم دیگ رستم پرداخته شد. آنزیم تولید شده با استفاده از روش‌های رسوب زیبا سولفات آمونیوم ، کروماتوگرافی ژل فیلتراسیون سفاکریل S75 و تعویض یونی Q – سفاروز خالص گردید. وزن ملکولی این آنزیم براساس SDS-PAGE حدود 39 کیلو دالتون محاسبه گردید. آنالیز فعالیت آنزیم نشان داد که دما به pH بهینه آنزیم به ترتیب C 55 و 9/5 است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :