سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل ا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل از فاضلاب های صنعتی تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل از فاضلاب های صنعتی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل از فاضلاب های صنعتی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل از فاضلاب های صنعتی تحت word :

مقاله بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل از فاضلاب های صنعتی تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در سلامت و محیط زیست از صفحه 185 تا 194 منتشر شده است.
نام: بررسی کارایی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف کربن آلی کل از فاضلاب های صنعتی
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله الکتروکواگولاسیون
مقاله فاضلاب های صنعتی
مقاله کربن آلی کل

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: فنل و فرمالدهید از جمله مواد اصلی تشکیل دهنده فاضلاب صنایع تولید کننده رزین هستند. به علت سمیت این ترکیبات، وجود آنها در واحدهای تصفیه بیولوژیکی مانع از عملکرد طبیعی جمعیت های میکربی می شود. در نتیجه بر فرایندهای تصفیه بیولوژیکی تاثیر منفی می گذارند. هدف از این مطالعه بررسی فرایند الکتروکواگولاسیون در حذف TOC از فاضلاب صنایع تولید رزین فنل – فرمالدهیدی با استفاده از الکترودهای آلومینیومی است.
روش بررسی: این مطالعه در مقیاس آزمایشگاهی است که به صورت پایلوت اجرا گردید. نمونه فاضلاب پس از تنظیم مقایر pH، هدایت الکتریکی و شدت جریان مورد نظر به درون راکتور حاوی چهار عدد الکترودهای آلومینیومی وارد شد. الکترودها به یک دستگاه منبع تغذیه الکتریکی با جریان مستقیم (0-40 V، 0-3 A) متصل شدند. نمونه ها پس از گذشت مدت زمان معین، از میانه راکتور جهت اندازه گیری TOC جمع آوری شدند. نمونه های جمع آوری شده با استفاده از دستگاه آنالیزTOC اندازه گیری شدند.
یافته ها: .نتایج حاکی از آن بود که شرایط بهینه جهت حذف TOC، شدت جریان75 A/m2 ،pH طبیعی فاضلاب (4) و هدایت الکتریکی 3ms/cm است. در این شرایط میزان انرژی مصرفی225 kWh/m3 بعد از 60 دقیقه زمان واکنش بوده است.
نتیجه گیری: این مطالعه نشان داد که فرایند الکتروکواگولاسیون در پیش تصفیه فاضلاب های صنایع تولید رزین فنل – فرمالدهیدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :