سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه دانشجویی تحقیق برنامه مونتاژ نهایی فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی تحقیق برنامه مونتاژ نهایی فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی تحقیق برنامه مونتاژ نهایی فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی تحقیق برنامه مونتاژ نهایی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی تحقیق برنامه مونتاژ نهایی فایل ورد (word) :

برنامه مونتاژ نهایی یک سری کامل از محصولات ساخته شده را در بعد از دوره زمانی تعیین می کند.این برنامه برای برنامه ریزی و کنترل برنامه نهایی به کا رمی رود.شامل روانه کردن سفارشات برنامه نها یی و برداشتن اجزا ترکیبات، زیر مونتاژها، رنگ کردن یا سایر اختتامیات، جدول بافت یا خرید هر بخش مرکب که تحت کنترل MPS نیست اما نیازمند به برنامه نهایی است و به طور خلاصه کنترل FAS که سهم کسب و کار از ترکیبات محصولات تکمیل شده آماده برای بارگیری، می باشد. این ممکن است بر حسب سفارشات مشتری، بخش ناهایی محصول ، شماره سریال یا شماره مخصوص سفارش مونتاژ تعیین شود.

رابطه با MPS
برنامه اصلی تولید نشان دهنده یک برنامه ساخت پیش بینی شده است.FASبرنامه واقعی ساخت می باشد. MPS برنامه در بخش ها ، اختیارات ،و یا گروههای بخش ها توزیع می کند . نظر به اینکه FAS آخرین توزیع – دقیقا در بخش آخر- تعریف شده است . فرق MPS این است که به طور کلی پیش بینی هایا تخمین های سفارشات مشتری را با سفارشات واقعی پس از استفاده ازناقص این پیش بینی ها یکی می کند. FAS نشان دهنده آخرین تعدیل ممکن که می تواند توسط MPS صورت گیرد می باشد. بنابر این توصیه می شود که این تعدیل هر چه دیرتر صورت گیرد. هر بخش حل نشده بر روی FAS شروع بخشی ازفهرست موجودی کالا های تکمیل شده شرکت می باشد.
FAS از MPS تفکیک و جدا شده است. تفاوتی که بیشتر به دید می آید در جمع آوری سفارشات از محیط می باشد. MPS به طور مشخص در صورت های بزرگ و اختیارات تعیین می گردد.با توجه به اینکه FAS باید بر حسب بخش های پایانی پیکر بندی شود.به هر حال حتی در ساخت سهام شرکت های (مانند اتان آلن و بلک اند دکر) MPS از بخش های مختلف قوام یافته است.هما نند همه مدل هایی از جدول که فقط در انتها متفاوت هستند . یا همه مدلهای دریل های برقی که تنها در سرعت چرخش چرخ دنده های آن با یکدیگر متفاوت می -باشند.در هر دو مورد انعطاف پذیری تا سرحد تعهد برای بخش های پایانی حفظ می شود.
ذکر این نکته مهم اسن که در شرکت های سهامی یک صورت تک سطحی از مواد برای هر بخش نگهداری می شود.یعنی که تغییر از MPS به FAS با جانشینی یکی از شماره ها ی بخش های پایانی با یکی دیگر به سادگی امکان پذیر است.هر دو ارزشمندند، هردوبه یک شیوه تشریح می گردند. برای بعضی شرکت -های سهامی MPS برحسب بخش پایانی معمول یا بیشتر تکمیل شده تعیین می -گردند.بر اساس اطلاعات واقعی فروش دریافت شده، سایر بخش های پایانی جایگزین شده اند.این فرآیند تا آنجا ادامه می یابد که تمام جایگزینی های پایانی انجام گرفته باشند.
برای شرکت های جمع آوری شفارش و ساختن سفارش ، صورت موجودی بخش پایانی مواد نگهداری نمی شود.اگر FAS بر حسب سفارشات مشتری تعیین شود.این سفارش باید به معادل آن در صورت تک سطحی موجودی مواد تفسیر گردد.این است که سفارشات باید منجر به تشریح مواد برای ترخیص سفارش،اتخاذ و ادامه کارها گردد.این به سادگی وفق می یابد اگر سفارش مشتری در مدل های مشابه همانند صورت برنامه ریزی شده تعیین گردد. برای کشاورزان این به معنی تعیین نام یک شاخه، اسب بخار،و حمل یک قطار اصطلاحات می باشد. اجتناب از استحکام FAS تا آخرین لحظه ممکن به معنی این است که افق زمانی به اندازه دیکته شده توسط مونتاژ نهایی طول خواهد کشید.( شامل آماده سازی اسناد و ترخیص مواد).تکنیک هایی که با عث تاخیر FAS می شوند شامل صورت ساختار،جفت و جور کردن سیستم ورودی / تقبل سفارش، مونتاژ جزئی ،و طراحی فرایند/تولید به وسیله این اهداف می باشد.

FAS درهیل رم
شرکت هیل رم ، یکی از قسمت های صنایع هیلنبراند می باشد که تولید کننده وسائل بیمارستانی و تجهیزات پزشکی می باشد. یک محصول با یک جدول و چهار قابلیت مختلف و 10 متغیر سطح بندی شده اعلی باعث بوجود آمدن 160(4*4*10)بخش نهایی امکان پذیر می شود.اجازه دهید روش یک صورت بزرگ را برای برنامه ریزی اصلی تولید وبرنامه مونتاژ نهایی را در این محیط آزمایش کنیم.
شکل 6016یک صورت بزرگ مواد از این گروه محصولات را نشان می دهد.هدایت زمانی تولید برای 20 هفته به معنای این است که MPS باید تا سرحد ممکن پیشروی در آینده گسترش یابد.این به معنی آن است که یک دوره زمانی MPS باید درحداقل دوره زمانی برای هر بخش معمول و صورت های مواد نشان داده شده در شکل 6016نگهداری شود.
هدایت زمانی مونتاژ نهایی برای این محصول چهار هفته است.این بخش قابل بررسی را در گیر، روانه سفارش ، ترخیص قسمت مرکب ، جوشکاری قطعات،ساییدن و تسطیح سطح جوشکاری شده ،گریس کاری ، نقاشی و مونتاژ نهایی می کند. هیل رم اساسا یک شرکت مونتاژ برای سفارش می باشد.اما برخی صورت کالاهای تکمیل شده در آن لحاظ می شود.به این معنی که برای هر 160 بخش جدول یک سند تعادل موجود باید نگهدای شده باشد.این دارای عدم مشارکت در سند دوره زمانی می با شد.روی هم رفته اسناد 19 دوره زمانی موردنیاز است(برای هر عدد یک امکان و بخش معمول)برای 20 هفته حداقل 5 هفته نگهداری شود.به علاوه اسناد 160 دوره زمانی ، برای هر بخش 1 تا 4 هفته نگهداری شود.وظیفه FASاست که اسناد MPSرا در اسناد FAS به همان صورت نقش در طول زمان در نظر می گیرد.این کار بوسیله تعامل برنامه مونتاژ اصلی با بازاریابی انجام می گیرد، چون که FAS نشان دهنده حد غایت فرآیندهای MPS است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :