سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تأثیر استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی و زیپ دار در نگه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تأثیر استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی و زیپ دار در نگهداری فیله ماهی قزل آلای رنگین کمان (oncorhynchus mykiss) طی نگهداری در یخچال تحت word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی و زیپ دار در نگهداری فیله ماهی قزل آلای رنگین کمان (oncorhynchus mykiss) طی نگهداری در یخچال تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی و زیپ دار در نگهداری فیله ماهی قزل آلای رنگین کمان (oncorhynchus mykiss) طی نگهداری در یخچال تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی و زیپ دار در نگهداری فیله ماهی قزل آلای رنگین کمان (oncorhynchus mykiss) طی نگهداری در یخچال تحت word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین کنگره ملی علوم و فناوریهای نوین کشاورزی

تعداد صفحات: 4

نویسنده(ها):

محمدصدیق جسور – دانش آموخته کارشناسی ارشد شیلات دانشگاه زابل و عضو باشگاه پژوهشگران ج
علی احسانی – گروه پاتوبیولوژی و بیوتکنولوژی و بهداشت مواد غذایی پژوهشکده آرتمیا و

چکیده:

در تحقیق حاضر به منظور بررسی تأثیر بسته بندی در کیسه های پلاستیکی معمولی و زیپ دار در نگهداری فیله ماهی قزل آلای رنگین کمان طی نگهداری در یخچال، تعداد ;. ماهی قزل آلای رنگین کمان با میانگین وزنی 260 گرم صید و اقدام به فیله کنی ماهیان گردید. سپس فیله ها در دو گروه آزمایشی تقسیم و گروهی در کیسه های پلاستیکی معمولی و گروهی دیگر در کیسه های پلاستیکی زیپ دار بسته بندی شدند و به مدت 12 روز در یخچال با دمای 4 درجه سانتی گراد قرار داده شدند. در روزهای 0، 3، 6، 9 و 12 پارامترهای TBA، PV و FFA مورد اندازه گیری قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن بود که کلیه پارامترهای اکسیداسیون چربی به طور پیوسته در طول مدت نگهداری در یخچال به طور معنی داری افزایش مقدار را نشان دادند (P<0.05) با وجود اینکه میران این تغییرات در تیمار بسته بندی شده در کیسه های زیپ دار کمتر بود اما اختلاف معنی داری در بین دو گروه مشاهده نگردید (P>0.05).

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :