سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله نقش داده کاوی GIS در مدیریت بحران تحت word

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش داده کاوی GIS در مدیریت بحران تحت word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش داده کاوی GIS در مدیریت بحران تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش داده کاوی GIS در مدیریت بحران تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش داده کاوی GIS در مدیریت بحران تحت word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: اولین همایش GIS شهری

تعداد صفحات: 9

چکیده:

روش سنتی تبدیل داده ها به دانش، متکی به تجزیه، تحلیل و تفسیر دستی است. این تجزیه و تحلیلهای دستی مجموعه های داده ای بسیار کند، گران و موضوعی است. در حقیقت با رشد نمائیحجم داد ه ها، این نوع تجزیه و تحلیل ها در بسیاری از حوزه ها، غیر عملی می گردد. در حالی که ارزش واقعی چنین داده هایی در توانایی استخراج گزارشهای مفید و شناسایی رونده رویدادهای جالب است . پشتیبانی از تصمیم گییها و سیاستها بر مبنای تجزیه ، تحلیل ها و استدلالیهای آماری و کشف داده ها به منظور دستیابی به اهداف عملیاتی و اجرایی می باشد. سیستمهای کشف دانش، این امکان را به کاربر می دهند که بتواند انبوه داده های جمع آوری شده را تفسیر کنند و دانش نهفته در آن را استخراج نمایند. کاوش داده ها را می توان بر روی بانکهای اطلاعاتی مختلفی انجام داد. یکی از این بانکها بانکهای اطلاعاتی فضایی است.
داده کاوی و کاوش داده ها روی داده هایی که دارای یک یا چند ویژگی مکانی، فضایی و یا جغرافیایی باشند داده کاوی فضایی نامیده میشود و خروجی آن دانش و معرفتی است که دارای خصوصیات فضایی جغرافیایی ، مانند مکان، جهت، فاصله، شکل هندسی و مانند آن باشد.
سیستمهای اطلاعات جغرافیایی به طور عموم برای ذخیره و بازیابی داده های جغرافیایی به کار می رود. این سیستمها توانایی شاخص دهی اطلاعات جغرافیایی و پرس و جوهای مکانی را دارا هستند. داده ها ی موجود در در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی به دو دسته تقسیم می شوند:داده های مکانی و داده های توصیفی. داده های مکانی داده هایی هستند که به نحوی با موقعیت جغرافیایی و مکانی اشیا موجود درسیستم مرتبطند و داده های توصیفی که سایر خصوصیات این اشیا را بیان میکنند.
در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی باتوجه به حجم بالای اطلاعات، نیاز به کشف و استخراج داشن بسیار نمودپیدا میکند. پایگاه داده موجود در سیستم اطلاعات جغرافیایی مورد بررسی مبتنی بر داده های شبکه حمل و نقل است. این داده ها که به صورت روزانه از وضعیت جاده ها و خیابانهای محدوده شهری دریافت می شود شامل موقعیت جغرافیایی، وضعیت مسیر، نام محور، متوسط ترافیک و ; است. در این سیستم بخشی از اطلاعات مانند موقعیت و نام مسیرها از لحاظ زمین ثابت بوده و سایر اطلاعات همچون وضعیت مسیر متوسط ترافیک روزانه در دوره های زمانی مختلف به روز می شود.
امروزه در مدیریت بحرانسوانح به خصوص در شهرهای بزرگ و پر ترافیک ایجاب می نماید دسترسی به اطلاعات و داده ها توسط مدیران امداد رسانی و مرکز کنترل امدادرسانی آسان تر و سریعتر صورت بگیرد. اتفاقات غیر مترقبه مثل زلزله، سیل، آتش سوزی های مهیب و ; همیشه به پراکندگی بیشتر می انجامد لذا ضرورت داشتن مجموعه اطلاعات دقیق از مناطق مختل داخل شهری و برون شهری آن هم در اسرع وقت یک ضرورت است که ما سعی کرده ایم در این مقاله با استفاده از اطلاعات مجود در بانکها و سیستمهای اطلاعات جغرافیایی همچون نواحی پر ترافیک، نقاط حادثه دیده، محل استقرار نیروهای امدادی و استفاده از روشهای و الگوریتمهای داده کاوی روش دسترسی به بهترین مسیرها در کنترل بحران را ارائه نماییم.
امیدواریم دانش استخراج شده از این فرایند کاربردی بتواند راهکاری مناسب در تصمیم گیریهای مختلف مدیران و علاقمندان قرار دهد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله فیبرهای غذایی با خواص پری بیوتیکیدر آخرین دستاوردها در تول

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله فیبرهای غذایی با خواص پری بیوتیکیدر آخرین دستاوردها در تولید و کاربرد تحت word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فیبرهای غذایی با خواص پری بیوتیکیدر آخرین دستاوردها در تولید و کاربرد تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فیبرهای غذایی با خواص پری بیوتیکیدر آخرین دستاوردها در تولید و کاربرد تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فیبرهای غذایی با خواص پری بیوتیکیدر آخرین دستاوردها در تولید و کاربرد تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی
تعداد صفحات: 5
چکیده:
پری بیوتیکها ترکیبات ویژهای هستند که با تحریک رشد و زنده مانی باکتریهای پروبیوتیک بر سلامتی انسان اثر میگذارند و فیبرهای غذایی یکی ازمتداولترین انواع پری بیوتیکها میباشند. فیبرهای متداول مانند پکتین، سلولز و غیره به صورت اختصاصی توسط باکتریهای پروبیوتیک متابولیزهنمیگردند ولی برخی فیبرهای غذایی نظیر الیگوساکاریدهای غیر قابل هضم از جمله اینولین، گالاکتوالیگوساکاریدها و لاکتولوز دارای خواصفیزیکوشیمیایی و فیزیولوژیکی خاصی هستند که کاربرد آنها را بعنوان یک عامل پری بیوتیک امکانپذیر میسازد. این ترکیبات علاوه بر اثراتسلامتیبخش ،دارای قابلیتهای بالایی در بهبود کیفیت و خواص فیزیکوشیمیایی و عملکردی مواد غذایی میباشند و به همین دلیل بسیاری ازپژوهشگران بدنبال کشف الیگوساکاریدهای جدید جهت کاربرد در مجصولات با خواص سلامتی بخش هستند. در این مقاله اهمیت انواع فیبرهای غذایی پری بیوتیک ، خواص، منابع، فرایندهای تولید و کاربردهای صنعتی آنها و همچنین پیشرفتهای اخیر در این زمینه بیان گردیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله نقش و اهمیت صنعت بسته بندی در امنیت غذایی تحت word

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش و اهمیت صنعت بسته بندی در امنیت غذایی تحت word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و اهمیت صنعت بسته بندی در امنیت غذایی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و اهمیت صنعت بسته بندی در امنیت غذایی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و اهمیت صنعت بسته بندی در امنیت غذایی تحت word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین سمینار ملی امنیت غذایی

تعداد صفحات: 7

چکیده:

توسعه کشاورزی و امنیت غذایی درهرکشوری بدون در نظر گرفتن پارامترهای بهبود صنایع تکمیلی که همان عوامل پایین دست و بالا دست کشاورزی است کاری بس پرهزینه و دشوار لذا جهت افزایش امنیت غذایی باید شاخصهای اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی را افزایش داد و کیفیت تولیدات را ارتقا بخشید و قدرت رقابت پذیری آنها را بالا ببریم و یکی از موارد پیشنهادی توجه جدی به صنعتبسته بندی است و تاریخچه صنعت بسته بندی میوه جات و سبزیجات جهت فروش دربازار از زمان جنگ جهانی دوم توسعه پیدا کرده است بسته بندی کردن محصول از ضایعات درحین حمل و نقل بارگیری و تخلیه جلوگیری نموده طول عمر آن را زیاد و امکان عرضه سالم مشتری را فراهم می نماید در کشور ما ایران متاسفانه در مورد بسته بندی میوه و سبزیجات دقت چندانی به عمل نمی ا ید و معمولا محصول را به همان صورتاولیه که برداشت شده بدون هیچ گونه عملیات مقدماتی در کیسه های پلاستیک ، کارتن و جعبه های چوبی و پلاستیکی که هرکدام از نظر اندازه کیفیت و درجه بندی و تاریخ مصرف وتولید ندارد ریخته می شود و به بازار انتقال داده می شود. لذا دراین مقاله به صنعت بسته بندی واهمیت آن در جذب سرمایه هیا خارجی و صادرات محصولات کشاورزی خصوصا انار به عنوان محصول اصلی باغداران شهرستان ساوه پرداخته می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله برهمکنش دوزهای علف کش بنتازون بر رقابت همزمان گاوپنبه R

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله برهمکنش دوزهای علف کش بنتازون بر رقابت همزمان گاوپنبه – سویا تحت word دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برهمکنش دوزهای علف کش بنتازون بر رقابت همزمان گاوپنبه – سویا تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برهمکنش دوزهای علف کش بنتازون بر رقابت همزمان گاوپنبه – سویا تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برهمکنش دوزهای علف کش بنتازون بر رقابت همزمان گاوپنبه – سویا تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی
تعداد صفحات: 3
چکیده:
تأثیر دوزهای علف کش بنتازون و تراکم علف هرز گاوپنبه در پیش بینی پاسخ عملکرد سویا، طی آزمایش گلخانه ای در قالب طرح فاکتوریل بر پایه بلوک کامل تصادفی با سه تکرار در مزرعه تحقیقاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در سال زراعی 1391 مورد بررسی قرار گرفت. عامل های مورد بررسی شامل تراکم گاوپنبه در چهار سطح (0، 5، 10 و 15 بوته بر متر مربع) و دوزهای علف کش بنتازون در پنج سطح (0، 25، 50، 75 و 100% دوز توصیه شده) بودند. از تلفیق مدل استاندارد واکنش به دوز که برای بیان پاسخ ضریب قدرت رقابتی علف هرز به علف کش بکار می رود با مدل هذلولی مستطیلی که عملکرد محصول را در رقابت با تراکم های مختلف علف هرز پیش بینی می کند، مدل ترکیبی بدست آمد که قادر به توصیف اثرات متقابل دوز علف کش و رقابت علف هرز – گیاه زراعی و پیش بینی عملکرد سویا در شرایط رقابت با تراکم هایمختلف گاوپنبه تحت کاربرد دوزهای مختلف علف کش می باشد. مدل ترکیبی نهایی، پیش بینی خوبی (r(2)=0/91) از عملکرد دانه سویا در رقابت با تراکم های مختلف گاوپنبه در محدوده ای از دوزهای علف کش ارائه داد. بر اساس پیش بینی مدل ترکیبی، مقدار عملکرد دانه سویا در شرایط عاری از علف هرز برابر 4298 کیلوگرم در هکتار بود. در شرایط عدم کاربرد علف کش، تراکم های 5، 10 و 15 بوته بر متر مربع گاوپنبه، بترتیب باعث کاهش 20، 34 و 43 درصدی عملکرد دانه شدند. در تراکم های پائین گاوپنبه ( 5 بوته در متر مربع)، کاربرد نصف دوز توصیه شده علف کش از کاهش عملکرد تا حد 94 % پیشگیری نمود، اما با افزایش تراکم گاوپنبه به 10 و 15 بوته بر متر مربع، پیشگیری از کاهش عملکرد به ترتیب به 87 و 82 % رسید. در تراکم های پائین علف هرز، تفاوتی میان عملکرد دانه سویا در 75 و 100 % دوز توصیه شده علف کش وجود نداشت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله شاخصهای مؤثر بازاریابی ویروسی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شاخصهای مؤثر بازاریابی ویروسی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شاخصهای مؤثر بازاریابی ویروسی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شاخصهای مؤثر بازاریابی ویروسی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شاخصهای مؤثر بازاریابی ویروسی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تعداد صفحات: 2
چکیده:
بازاریابی به عنوان علمی پویا در حال سازگاری با تحولات حاصل از انقلاب انفورماتیک است که محوراصلی این انقلاب ظهور اینترنت می باشد. ایجاد مفهوم نوینی از بازاریابی با عنوان بازاریابی ویروسی ازجمله آثار این انقلاب می باشد. در خارج از دنیای اینترنت بازاریابی ویروسی به روش هایی از قبیل بازاریابی شبکه یی اشاره دارد ولی بر روی اینترنت، بازاریابی ویروسی نامیده می شود.با استفاده از این بازاریابی پیام تبلیغی یک شرکت می تواند به طور چشمگیری افزایش یابد، همانطور کهیک ویروس نسبتا مؤثر می تواند سلول میزبان را تبدیل به یک کارخانه تکثیر ویروس کند. بازاریابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان که خبرها را دهان به دهان پخش می کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می دهد. در واقع شرکت از مشتریان و خریداران خود برای تبلیغ و حتی فروشمحصولات استفاده می کند چرا که مشتری با هربار استفاده از محصولات و خدمات شرکت و در صورت راضی بودن از آن محصولات و خدمات، آن را به دیگران تبلیغ کرده و باعث فروش بیشتر محصولات می شود.این مقاله با هدف بررسی تاثیر ارزش بر نگرش در راستای تبلیغات اینترنتی شکل گرفته است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
<      1   2   3   4   5   >>   >